26 Kwietnia 2024 17:45
Nawigacja
· Strona główna / News
· Drifting
· Maciej Polody
· Szkoła drifting.pl
· Galeria Zdjęć
· Galeria Video
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Szukaj
Przetłumacz stronę

Losowa Fotka
LuK Rallyland Drift Cup by Maciej Polody : nowy rekord Europy !!!



Tego jeszcze nie było – 2 auta pędzące poślizgiem koło w koło przy prędkościach rzędu 200km/h! Takie sceny rozgrywały się w ostatnią niedzielę na terenie Ośrodka Sportów Motorowych Rallyland, gdzie najlepsi drifterzy z Polski walczyli o miano najszybszego driftera Europy. Zawodnicy startujący autami o mocach dochodzących do 600KM zmierzyli się z ultraszybką trasą wytyczoną przez guru polskiego driftu, Mistrza Europy – Macieja Polody. Zawody „LuK RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody” rozpoczęły się od treningów, podczas których zawodnikom radą służył jeden z największych autorytetów światowego driftingu – Hiroki „SLEEPY” Furuse z Japonii. Po porannych treningach i oswojeniu się z torem, a przede wszystkim z prędkością, kulminacją były wyścigi finałowe, do których zawodnicy przystąpili w wylosowanych wcześniej parach. Prędkości wejścia w poślizg były coraz wyższe, a rekord zarejestrowany przez fotokomórki wyniósł 211 km/h - ustanowiony przez Pawła Trelę !!!



Maciej Polody: Niedzielne zawody pokazały, jak wysoki poziom reprezentują polscy drifterzy. Mając do dyspozycji obiekt RallyLand’u ustawiliśmy trasę, która miała być najszybszą w Europie. Tak też się stało – gdy zawodnicy ruszyli na tor, fotokomórkowy pomiar prędkości co chwilę wykazywał wartości przekraczające 200km/h przy wejściu w poślizg. Rekord Europy w prędkości wejścia w drift stał się Faktem, a co dodatkowo cieszy, został on pobity w Polsce, podczas naszej imprezy. Z satysfakcją obserwowałem, jak praktycznie wszyscy zawodnicy przełamywali magiczną barierę 200km/h. Po tak pełnym emocji dniu nie mogę już się doczekać kolejnej rundy „LuK RALLYLAND Drift Cup By Maciej Polody”.



Hiroki „SLEEPY” Furuse: Poziom zawodów „LuK RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody” zrobił na mnie ogromne wrażenie. Fantastyczne możliwości obiektu RallyLand pozwoliły wytyczyć trasę, na której zawodnicy osiągali prędkości oglądane dotychczas chyba tylko na zawodach w Japonii. Gratulacje dla polskich zawodników i organizatorów za zrobienie tak wielkiego show!



Tomasz Kuchar: Nigdy nie byłem fanem driftu, ale po tym, co zobaczyłem w niedzielę w RallyLandzie nie opuszczę już żadnych zawodów takiej rangi. Ewolucje, jakie zademonstrowali drifterzy podczas 1 rundy „LuK RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody” przerosły moje najśmielsze oczekiwania. Przejazdy dwóch aut, pędzących ponad 200km/h w odległości kilkunastu centymetrów od siebie, do tego w pełnym poślizgu mroziły krew w żyłach. Zawodnicy pokazali, że gdy tylko mają do dyspozycji odpowiednio przygotowaną trasę, stać ich na wiele. Będąc wciąż pod wrażeniem niedzielnych wydarzeń i mając w pamięci euforycznie reagującą publiczność, niecierpliwie oczekuje kolejnej rundy tych fantastycznych zawodów!



RELACJA Z ZAWODÓW JUŻ W NAJBLIŻSZY CZWARTEK 22 LIPCA O GODZ. 18:45 NA ANTENIE TVN TURBO !!!

LUK RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody






Już 18 lipca na terenach RALLYLANDU odbędzie sie pierwsza runda Najszybszych Zawodów Driftingowych w Europie. Jest to wspólna inicjatywa ekipy rozsławionego już Rallyland’u oraz najbardziej znanego driftera w kraju – Macieja Polodego. Już 18 lipca szykuje się weekend pełen motoryzacyjnych emocji! Naszym założeniem jest zorganizowanie najszybszej imprezy driftowej w Polsce, a może nawet w Europie. Maciej Polody wyznaczył na terenie ośrodka sportów samochodowych Rallyland ultraszybką trasę zawodów driftingowych. Najlepsi drifterzy będą musieli zmierzyć się z poślizgami przy prędkościach dochodzących do 200 km/h! Szykujemy prawdziwy festiwal atrakcji i niezapomniane widowisko dla kibiców w każdym wieku!


Zawody będzię sędziował Japończyk Hiroki "Sleepy" Furuse - najlepszy driftingowy sędzia w Europie, dodatkowo pomagać mu bedzie Maciej Polody i Arkadiusz Dudko


Zapraszamy wszystkich kibiców juz w niedziele 18 lipca 2010r do RALLYLANDU


Bilet wstepu - 20zl
Parking dla samochodu - 10zl


HARMONOGRAM


18 lipca (niedziela) - I runda
8:00 - otwarcie bram dla publiczności
8:00-9:00 - Badanie techniczne
9:00-10:00 - briefing dla zawodników - losowanie par
10:30-12:00 - warm-up (rozgrzewka) dla zawodników
12:00-13:00 - Pokazy
12:15-12:45 - Briefing dla zawodników
13:00-13:30 - prezentacja zawodników
13:30-16:30 - zawody - TOP 32
16.45-17:15 - Ogłoszenie wyników


LOKALIZACJA ZAWODÓW


Firma LUK sponsorem tytularnym!
Jesteśmy ogromnie zadowoleni mogąc przedstawić nowego sponsora tytularnego Drift Cup’u – firmę LUK. Wsparcie takiego potentata rynku samochodowego, jakim jest LUK ułatwi nam, organizatorom przygotowanie imprezy na jeszcze wyższym poziomie oraz umożliwi zadbanie o kolejne niezapomniane atrakcje dla kibiców. Tym samym oficjalna nazwa imprezy brzmi od dziś: “LUK RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody”


Gama produktów LuK obejmuje kompletną ofertę sprzęgieł oraz rozwiązania systemowe, takie jak zestawy RepSet oraz RepSet Pro, uzupełnione dwumasowym kołem zamachowym oraz systemami wysprzęglającymi. Dodatkowo LuK specjalizuje się w częściach zamiennych dla układu sprzęgła w samochodach osobowych oraz pojazdach użytkowych od 2.8 do 40 t, autobusach i ciągnikach oraz dostarcza pompy wspomagania kierownicy jak również pompy próżniowe



Lista Zaproszonych Zawodników
1. Przemysław Jańczak - BMW Z3 350KM
2. Paweł Trela - potwierdził - Nissan 200sx 470KM
3.Mateusz Włodarczyk - BMW M3 - 400KM
4. Krzysztof Terej - Mazda RX7 450KM
5. Bartosz Stolarski - Nissan 200sx 500KM
6.Wojciech Łubkowski - BMW 400KM
7. Piotr Grelka -Toyota Soarer 400KM
8. Michał Mikołajczyk - BMW 240KM
9. Piotr Jankowski - Nissan 200sx 400KM
10. Jakub Skomorucha - Toyota AE86 350KM
11. Jerzy Tecław - Nissan 200sx 400KM
12. Marcin Mospinek - BMW 400KM
13. Szymon Budzyński - BMW 600KM
14. Tomasz Marciniak - Nissan 200sx 350KM
15. Grzegorz Hypki - BMW 320KM
16. Bartosz Chrzanowski - BMW 400KM
17. Kornel Prus - Nissan 200sx 400KM
18. Jakub Przygoński - nissan 200sx 400KM
19. Tomasz Chwastek - nissan 200sx 500KM
20. Rafał Rosłon -
21. Grzegorz Staszewski - Mazda 400KM
22. Marcin Wosio -
23. Szymon Jaśkiewicz - nissan 200sx 400KM
24. Maciej Wodziński - nissan 200sx 400KM
25. Maciej Szlemiński - nissan 200sx 400KM
26. Maciej Bochenek - nissan skyline 450KM
27. Arkadiusz Jasiński -
28. Dominik Kaczmarek -
29. Paweł Jagiełło - BMW 400KM
30. Dawid Karkosik -
31. Dariusz Matyjaszek - BMW 350KM


Zagraniczni Goście
1. Paul Vlasblom - Holandia BMW 470KM
2. Federico Sceriffo - Wlochy Subaru Impreaz RWD 500KM
3. Trzech zawodników z Czech



Trening Driftingu Tor Poznań - 9 lipca (piątek) 2010r



Warunkiem uczestnictwa w treningu jest posiadanie auta z tylnym napędem, kasku i dokonanie opłaty na bramie wjazdowej.

Plan treningu:

09:00 otwarcie bramy wjazdowej na tor i pobieranie wpisowego na trening.
09:45 - odprawa
10:00 - 16:00 Trening
16:00 - koniec treningu

Wjazd główna Brama Toru - ul. Wyścigowa

Komunikat AW Poznań w kwestii opłat za trening.

150zl płaci uczestnik niezrzeszony w AW Poznań
130zl płaci kandydat na członka AW Poznań (jest sie nim pierwszy rok)
100zl płaci członek AW Poznań

informacje na temat Klubu i możliwości zapisów znajdziecie na stronie
http://www.aw.poznan.pl/

Zmiana harmonogramu imprezy RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody



W związku z pokrywającą się datą imprezy Renault 17 lipca na torze Poznań z nasza impreza RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody, przesuwamy nasza impreze na dzień 18 lipca (niedziela). Poniżej poprawiony harmonogram :



Data:
17 – 18 lipca 2010 r. – RALLYLAND

Miejsce:
Lotnisko Debrzno
Osiedle Rajdowe
77-420 Lipka

N 53°31.465’
E 17°15.520’


17 lipca (sobota) – dzień bez publiczności
8.00 – otwarcie bram dla zawodników
8.30 – 16.00 – biuro zawodów, rejestracja zawodników
16.30 – 17.00 – briefing dla zawodników
17.00 – 20.00 – trening zawodników
20.00 – zakończenie treningu



18 lipca (niedziela) – II runda zawodów RALLYLAND Drift Cup by Maciej Polody
8.00 – otwarcie bram dla publiczności
8:00 – 9:00 – Badanie techniczne
9.00 – 10.00 – briefing dla zawodników – losowanie par
10:30 – 12.00 – warm-up dla zawodników
12:00 – 13:00 – Pokazy
12:15 - 12:45 – Briefing dla zawodników
13:00 – 16:00 – zawody - TOP 32
16.15 – 17:00 - Pokazy
17:00 – Ogłoszenie wyników

Trening Driftu na torze Poznań - 16 czerwca 2010




Warunkiem uczestnictwa w treningu jest posiadanie auta z tylnym napędem, kasku i dokonanie opłaty na bramie wjazdowej.

Plan treningu:

09:00 otwarcie bramy wjazdowej na tor i pobieranie wpisowego na trening.
09:45 - odprawa
10:00 - 16:00 Trening
16:00 - koniec treningu

Wjazd główna Brama Toru - ul. Wyścigowa

Komunikat AW Poznań w kwestii opłat za trening.

150zl płaci uczestnik niezrzeszony w AW Poznań
130zl płaci kandydat na członka AW Poznań (jest sie nim pierwszy rok)
100zl płaci członek AW Poznań

informacje na temat Klubu i możliwości zapisów znajdziecie na stronie
http://www.aw.poznan.pl/

Wygenerowano w sekund: 0.01 2,255,882 unikalne wizyty